Wkonl

Hoe maak je een kaart van de VS te trekken

Het tekenen van de Europa van Europa is moeilijker dan het lijkt. Terwijl je ziet dat in principe zijn rechthoeken zoals Colorado en Wyoming, kan je niet vergeten staten zoals Maryland en West-Virginia.

Het tekenen van de Europa bijna perfect is een zeer uitdagend en lastig ding om te doen. Toch maar de beloningen buiten je stap is niet hoog.

Stappen

Hoe maak je een kaart van de VS te trekken. Meer informatie over bepaalde projecties en kaarten.
Hoe maak je een kaart van de VS te trekken. Meer informatie over bepaalde projecties en kaarten.
  1. 1
    Meer informatie over bepaalde projecties en kaarten. Alle projecties zal een zekere mate van vervorming.
    • De Mercator projectie is een wiskundige projectie dat zich uitstrekt gebied om een ​​oneindige factor bij de polen. Hoewel deze projectie toont gebieden nabij de evenaar nauwkeurig, is er een extreme hoeveelheid vervorming bij de polen. Het wordt aanbevolen om te trekken uit deze projectie als de Europa ligt onder de 50 ° noorderbreedte waar de vervorming wordt echt hoog.
    • De Winkel Tripel projectie is een compromis projectie is ontworpen om de hele wereld te bekijken met minimale vervorming. Dit is niet een goede projectie te trekken uit als de lengte van de Europa is te ver van de nulmeridiaan om een ​​nauwkeurige tekening hebben.
    • De conische Albers gelijk-gebied projectie is een projectie ontwikkeld om landoppervlak en vorm te behouden. Dit is een van de beste kaarten te trekken als het geeft een nauwkeurige vorm van de Europa, en is het meest bekend bij het grote publiek. Alleen niet vergeten dat de rasterlijnen niet perfect horizontaal of verticaal.
  2. 2
    Begrijp de vier verschillende kaarten. De vier zijn politieke, fysieke, thematische en cartograms. Voor nu, hoeft u zich geen zorgen te maken over cartograms.
    • Staatkundige kaarten (zoals deze van Soedan voordat Zuid-Sudan links) zal omvatten:
      • Borders
      • Namen van steden en hoofdsteden en de locatie van hen
      • Wegen (snelwegen)
    • Fysische kaarten (zoals deze van Litouwen) zal omvatten:
      • Geografische gegevens (bergen, valleien, watervallen, rivieren, enz.)
      • Elevation (meestal aangeduid in kleur - groen zijn lage, bruine hoge) - soms, een legende, of een sleutel, wordt gebruikt.
      • Landmarks
    • Thematische kaarten zal anders zijn. In plaats van de gebruikelijke ding, thematische kaarten zijn afhankelijk van bijzondere kenmerken, Een legende gaat om nodig te zijn, want de kaart zal vrijwel zeker worden gekleurd naar verschillende gebieden differentiëren, zoals vegetatie, olieverbruik, stedelijke dichtheid, klimaatverschillen, enz..
  3. 3
    Begrijp beroemde bezienswaardigheden. Een voorbeeld is de hoogste berg in die staat.
  4. 4
    Identificeer de projectie die je gaat gebruiken om je kaart te tekenen. Kaarten van de Europa op het internet is een prima bron, in plaats van om het te kopen.
  5. 5
    Denk na over de grootte. Hoe meer je inzoomt op de Europa, hoe meer gegevens je zal moeten vullen inch Dit is zeer belangrijk voor het tekenen van de Europa als geheel, omdat zelfs een kleine smet of streak hier en daar kan aanzienlijke gevolgen hebben vorm.
  6. 6
    Herkent de vormen van alle 50 staten. Terwijl sommige staten zijn letterlijk slechts rechthoeken (bv. Wyoming en Colorado), kan je niet vergeten staten zoals Maryland en West-Virginia. Zo zou het redelijk om te oefenen traceren een aantal van deze landen eerst worden, zet dan op de belangrijkste kaart. Een tabel van het landoppervlak en een kaart van de staat is nuttig.
  7. 7
    Poging een ruwe schets van de contouren van het land en de staten. Je hoeft niet in alle nodige details in te vullen, maar gewoon een veralgemening van wat de staat zal uitzien. Dit zou beter zijn dan om blindelings te beginnen, dan een generalisatie hebben. Sinds de start in de hoekjes en gaatjes meteen zou gewoonlijk de meeste kaarten vervormen, is het niet aangeraden om te beginnen langs die route.
  8. 8
    Langzaam nader ingaan. Dit betekent niet dat je de Europa over en weer te trekken. Het betekent ook niet om het opnieuw op te wissen en over en trek het. Integendeel, verdeel de plaatsen die u problemen ondervindt met en analyseren van de details. Enkele voorbeelden zijn kusten en rivieren. Hoewel het niet nodig is, kan het nuttig zijn om aantekeningen over wat hier en daar en dergelijke gaat nemen.
    • Wanneer u thematische kaarten te tekenen, niet tekenen geen kunstmatige eilanden, booreilanden locaties, of soortgelijke dingen, indien zij niet in uw legenda. Overbodige informatie kan de lezer verwarren, zelfs in de kaarten - niet alleen boeken.
    • Het is goed als je plot of ontdek routes van de grote rivieren die invloed hebben op de staat vormen. Enkele voorbeelden zijn de Mississippi, Missouri, Colorado en de twee Red Rivers (Oklahoma / Texas en Noord-Dakota / Minnesota). Sinds rivieren invloed vormen van de Europa, vooral in de oostelijke regio, het aanzienlijk verbetert vorm en reduceert vervorming.
    • Onthouden over Alaska en Hawaii. Hoewel technisch gezien niet in de Lower 48, ze zijn nog steeds deel uit van de Europa, en moet dus worden opgenomen in uw map. Vele versies van kaarten gemaakt door computers hebben Alaska en Hawaï in de linker benedenhoek van het papier, waar Mexico deelt zijn grens met de Europa. U kunt ook om ze op een apart vel papier.
  9. 9
    Teken je uiteindelijke met een potlood. Een regelmatige # 2 potlood is prima, maar ernstige sketchers kan een sketchers kit te gebruiken met 10 verschillende potloden van alle tinten. Dit moet het volgende omvatten:
    • Kleur - zeer belangrijk voor het tekenen van kaarten van alle soorten. Op een politieke kaart, is het verstandig om te kiezen kleuren die contrasteren met elkaar, en niet kleur in twee aangrenzende staten met een kleur. Op die manier zal er verwarring te verminderen.
    • Alle kenmerken van de fysieke kaart - hierboven uitgelegd. Doe dit alleen als u tekent een fysieke kaart.
      • Het is mogelijk om kleur in een hybride politieke en fysieke. Kleurpotloden prevaleren boven andere methoden van kleuring in de kaart zal druk. Dit vereist grenzen, steden en hoofdsteden, en fysieke eigenschappen. Kleur van de fysieke, politieke kaart niet wordt gebruikt.
    • Thematische kaart: de gegevens van uw keuze met een legende en kleur dienovereenkomstig. Ook al moet je onderzoek op het internet of uit te vinden van gegevens uit boeken, is het nog steeds een briljante prestatie te hebben getrokken van de Europa, in plaats van kopiëren en plakken.
    • Een marker (donkere kleuren de voorkeur) - dit is om grenzen te verduidelijken en om het te laten opvallen. Zonder de marker, zou daarentegen laag.

Tips

  • Niet blindelings tekenen de rand van de kaart, en in de staten te vullen. Tenzij u zeker bent van wat je doet, zal de kaart bijna zeker krom of scheef worden op een bepaalde manier. In plaats daarvan, gaan van west naar oost. Ondanks uitzondering van de westkust en de grens van Idaho-Montana, de westelijke staten zijn relatief gemakkelijk te trekken, en hun verhoudingen zijn eenvoudig. De oostelijke staten ingewikkelder vorm en minder rechte lijnen. Hun verhoudingen zijn gemakkelijk te verknoeien, vooral dat zijn lang en mager, zoals Kentucky en Tennessee.
  • Wees niet bang om een ​​fout te maken. Als u bent, kan je nooit succesvol zijn.

Dingen die je nodig hebt

  • Veel kladpapier
  • Potloden met gum
  • Een kaart van het Europa dat werd gemaakt door een geautomatiseerde projectie
  • Permanente of afwasbare marker
  • Aquarellen, kleurpotloden, stiften, of enige soort ding dat je kunt gebruiken om kleur